Sivut

keskiviikko 28. syyskuuta 2016

Viininpunanen huppari ja joululapsi





Vähänkö masentavaa katsoo näitä ihania kuvia, ja ikkunasta ulos, sillä täällä sataa. Ihan huippuihanaa poutaa jatkui vaikka kuinka pitkään, ja just eilen lenkillä noissa samoissa maisemiss seikkaillen, mietin milloinkohan oikeasti taas sataa. Mä en tykkää sateesta yhtään, mutta sateen jälkeen esim. metsässä on niin ihana haju, että ei mitään rajaa!

housut ja paita bikbok!
 Oon ihan crazyinlove tohon huppariin, jonka klysin Bikbokista kympillä. Toi väri, eli viininpunainen on jotenkin tällähetkellä mun ihan lempparia, ja kaapista sitä löytyy mm. Adidaksen pitkinä sukkina, hameena ja muutamana toppina! Tykkään syyspukeutua tosi paljon, mutta syksyn värit on ollu mulle vähän khöhkhöh.. Mut tää viinin punanen lyhyt huppari on vaan lovelove!
Mähän en mikään muotibloggaaja oo, mutta mun mielestä noiden lyhyiden huppareiden kanssa parhaiten sopii korkeavyötäröiset housut, oon sit hullu tai en. Noi farkuthan ei oikeesti oo pitkävartiset, mutta mulla ne vaa nousee tosi ylös. Noi on kans huippuihanaa materiaalia... Rakkautta!



Minä, the jouluihminen, odotan joulua. Oon suunnitellu blogiin joulukalenteria (enn tiedä onko se toteutumassa tähän blogiin, toiseen ainakin..), miettiny ihan kiitettävästi joulutoivelistaa, fiilistelly joulutunnelmaa jne, mutta vielä on syksyä jälellä.. Talvi alkaa marraskuussa, millon mä en toivottavasti enään kiidä polvisukissa, vaan talvitakissa, koska talvitakit on lovelovelove!! Lokakuussa on kuitenkin ainakin yhdet kisat, kokeita, valmennuksia, vesisadetta, kavereiden näkemistä ja blogiinki pitää kirjottaa, joten eiköhän se marraskuu sieltä tule pian. Mä tykkään talvesta omalla tavallaan, vaikka oikeastaan tykkään vaan kesästä. Jos ny pitäs sanoo jotenki virallisti nii sanoisin että kaikki vuodenajat on kivoja! (Muistuttakaa muo tästä ku on -30 ja allekirjoittanut makaa kymmenen peiton alla netflix parhaana ystävänä...) 

snäppimomentti!


ja taas snäppäämässä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti