Sivut

lauantai 4. helmikuuta 2017

jos sitä vaikka

Kirjoittaisi blogiin piiiiitkästä aikaa! Tai itseasiassa ensimmäistä kertaa koko vuonna 2017, ja nyt on jo helmikkuu... Mahtavaa eikö? No ihansama, ajattelin kuitenkin aktivoitua täälläkin!

Mulle ei kuulu mitään erikoista. Koulussa porskutetaan samallalailla kuin ennenkin, Vuoden ensimmäinen koe on tiistaina kotsasta, Torstaina äidinkielellä, perjantaina piti olla terveystiedon koe mutta se siirtyy mulla rästikokeeseen automaattisesti, sillä perjantaina mulla on lääkäriaika tayssiin, eikä ruveta sitä nyt siirtämään kun sitä ollaan todellakin odotettu! Ruotsinkoe painaa myös päälle... Enkä oo lukenut yhteenkään kokeeseen, aika hyvin eiks? Huomenna on kisat, eli ainakaan tuohon kotitalouden kokeeseen en hirveästi "ehdi" lukemaan. 

Paljon mielummin syön kun luen kokeisiin..
Tässä nyt ei yleensäkkkään ole mitn järkeä.

Joku aika taakseppäin meidän vanhin kissa menehtyi vanhuuteen.





Mulla on ollu kaks ihan ehdotonta lemmpari asua tän vuoden 
puolella muodostunut! Tässä ekassa yksinkertaisuudessaan kaikille tutut ja rakkaat massa-kolmeraidat-mustana. Kaveriks niille heitin ton tutun Nikbokista hommatun viininpunaisen lyhyen hupparin, ihan kiva rento asu done. Yksityiskohtana toimii HoneyCunch- omenatarrat mun puhelimenkuorissa tietenkin. 

Viimevuonna mun hiukset oli talvella niin sähköiset että ne oli pakko pitää nutturalla tai letetillä. Kuten humaatte, asiaan tuli muutos oikean shampoon löydyttyä, Voin oikeasti mennä kouluunkin hiukset auki!



Toisena asuna mulla on H&M all asu, mustat ylipolvensukat, vaaleanpunainen turtleneck-mikälie paita ja tollainen.... mikä sitten ikinä onkaan, shortsihaalarimikälie. Kuvassa mulla ei ole sukkahousuja, mutta esim kouluun laitoin mustat sukkikset alle, on täällä sen verran kylmä ollut..

Muuta mulla ei tähän postaukseen ole, joten heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti