Sivut

lauantai 22. lokakuuta 2016

Heihei ja moikka

Heiiissan taaas piitkästä aikaa

Uusien kuvien puutteessa en ole sis kirjotellut aikoihin, mutta mulla on ensviikolla loma, joten toivottavasti jotain uutta tuisi blogiin.. Olen mös ajatellut kirjoittaa molemiin blogeihini joulukalenterin, jota tässä syyslomalla luultavasti jollain tasolla jaksan työstää. Mitä sitten olen tehnyt tässä kun en ola kirjoittanut? Kisannut yhet kisat, lukenu kokeisiin, kattonut rupaul´s drag racea varmaan ainakin seitsemättä kertaa läpi, katsonut benjamin button elokuvan ja itkenyt. olen myös syönyt. ja kävin ikeassa. Siinä se, kaikessa yksinkertaisuudessaan. 

tiedostan että blogn banneri on aivan kamala, ja koitan väsätä uuden siitäkin, joten eiköhän tää tästä.. Viimeitään joulukuussa teen uuden bannerin, jeeh.. 

Mainitsinkin jo joulun. Ja joulukalenterin. Een tarkoita nyt sitä että saatte joulukuun joka päivä suklaata, ja olen erittäin pahoillani siitä. Erittäin.
Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että yritän julkaista postauksen joulukuun jokaisena päivänä. Huom, julkaista. Kirjoitan tässä tulevan maraskuun aikana mahdollisimman paljon postauksia valmiiksi, sillä 1 postaus päivässä 2 blogiin peruskoululaiselta ja päivittäin n. 4h tallilla olevalta tyttölapselta olisi mahdotonta.


eei mulla muuta tänään, koittakaa kestää hiljainen marraskuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti