Sivut

torstai 3. marraskuuta 2016

Mitä mä haluan elämältä?

otsikkoon yksinkertaisesti vastattuna
selkeesti olympiakultaa esteratsastuksesta
asua ja treenata ulkomailla.

Tohon mulle usein vastataan että haha, oikeasti,
Mitä haluat tehdä ammatiksesi, millaisen prheen haluat?

Siinäpä selitän että peruskoulun jälkeen aijon lähteä ulkomaille treenaamaan joksikin aikaa, ns välivuodelle. Sitten tulen suomeen opiskelemaan hevosalalle, amattina ratsastaja on ainoa mikä muo oikeesti kiinostaa päivitäiseksi hommaksi. 
Haluan myös kilpailla tähtitasolla, joten ulkomaille lähtö jossain kohtaa tulee olemaan ajankohtaista kokonaan. 

Oman perheen perustaminen muo ei kiinnosta. Pikkutyttönä nukkeleikit vievät muo siihen että vain kotiäiti on mulle oikea homma. Tiedostan siis täysin että ajatukset vaihtuvat. Mut mä itse parhaiten tiedän että kaikista onnelisimmillani olen hevosen selässä. Omistan tällä hetkellä yhden hevosen jolla olen kolmet kisat käynyt, kolmas ja ensimmäinen sija löytyy jo nyt. 
Jos voin sanoa olevani onnellisimmillani hevosen selässä, se tunne kilpailuissa, ja varsinkin kun saat ruusukkeen, on niin voittamaton, että tiedän että sisimmiltäni mä olen kilparatsastaja.



mä ja k treenaamassa kesällä
  tää blogi ei tule silti koskaan muutumaan hevosblogiksi sillä mulla on se jo ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti